loading...
ایثاروشهادت
Y.FARMAND بازدید : 14 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

پیروزی یا شهادت ، بعضی ها امروز هر ساعت ، عاشق و معشوق آدم های غریبه می شوند

 

و به سادگی دل می دهند و دل ربایی می کنند!

 

من آنروز در جبهه زیر آفتاب داغ ، چفیه بر سر می انداختم تا نسوزم ،

 

بعضی ها امروز رو سری از سر انداخته اند که موی سر به نامحرم نشان داده و بسوزند

 

ودیگران راهم بسوزانند !

 

من آنروز در خط مقدم برادران غریبه زیادی را می دیدم و به همه می گفتم :

 

خدا قوت، نه خسته برادر! ، بعضی ها امروز برای طرح دوستی ،

 

فقط با عجله از همه می پرسند : ASL؟

 

من آنروز در وصیت نامه ام می نوشتم : خواهرم حجاب تو بر علیه دشمن از خون من موثر تر است ،

 

بعضی ها امروز حتی در پروفایل شان می نویسند : همیشه به روز هستم ، دوره و زمانه عوض شده و

 

عشق من مد گرایی و تقلید از غربی هاست ! چادر را تجربه نکرده ام ، قدیمی است... نه !

 

این قرارمان نبود ! ما رفتیم تا شما نیز راهمان را ادامه دهید ، رفتیم تا امنیت امروز را به ارمغان بیاوریم و

 

تو بتوانی عفت و حجاب فاطمی را بر گزینی !

 

رفتیم تا دشمن ، نتواند حیای شما را به بی حیایی تبدیل کند ،

 

رفتیم تا اطاعت کنیم از قرآن و رسول و اولی الا مر ،

 

تو هم مراعات کن !

 

بر گرد و اندکی بیاندیش ؛ ... ما خون دلها خورده ایم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 721